HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Le détournement publicitaire sur Internet : une pratique expressive développant l’empowerment des consommateurs

Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal-univ-artois.archives-ouvertes.fr/hal-03348911
Contributor : Aliénor Delmare Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, September 20, 2021 - 10:15:22 AM
Last modification on : Tuesday, April 12, 2022 - 4:12:04 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-03348911, version 1

Citation

Oliviane Brodin, Jean-François Toti. Le détournement publicitaire sur Internet : une pratique expressive développant l’empowerment des consommateurs. Oliviane Brodin; Joël Müller. La voix des consommateurs : affirmation, impuissance ou ambivalence ?, Artois presses université, pp. 275-294, 2021, Collection Droit et sciences économiques. ⟨hal-03348911⟩

Share

Metrics

Record views

22