Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Le détournement publicitaire sur les réseaux sociaux en lien avec une cause éthique et ses conséquences sur la confiance envers la marque

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal-univ-artois.archives-ouvertes.fr/hal-03350232
Contributor : Aliénor Delmare Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, September 29, 2021 - 11:37:16 AM
Last modification on : Wednesday, October 20, 2021 - 9:58:26 AM

File

AFM2017_Soumission2-Toti et Br...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-03350232, version 1

Citation

Jean-François Toti, Oliviane Brodin. Le détournement publicitaire sur les réseaux sociaux en lien avec une cause éthique et ses conséquences sur la confiance envers la marque. Congrès International de l’Association Française du Marketing, May 2017, Tours, France. ⟨hal-03350232⟩

Share

Metrics

Record views

25

Files downloads

14