HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Le détournement publicitaire sur les réseaux sociaux en lien avec une cause éthique et ses conséquences sur la confiance envers la marque

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal-univ-artois.archives-ouvertes.fr/hal-03350232
Contributor : Aliénor Delmare Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, September 29, 2021 - 11:37:16 AM
Last modification on : Tuesday, April 12, 2022 - 4:12:04 PM
Long-term archiving on: : Thursday, December 30, 2021 - 6:53:23 PM

File

AFM2017_Soumission2-Toti et Br...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-03350232, version 1

Citation

Jean-François Toti, Oliviane Brodin. Le détournement publicitaire sur les réseaux sociaux en lien avec une cause éthique et ses conséquences sur la confiance envers la marque. Congrès International de l’Association Française du Marketing, May 2017, Tours, France. ⟨hal-03350232⟩

Share

Metrics

Record views

26

Files downloads

12