Service interruption on Monday 11 July from 12:30 to 13:00: all the sites of the CCSD (HAL, EpiSciences, SciencesConf, AureHAL) will be inaccessible (network hardware connection).
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Pratiques effectives de la lecture analytique dans le secondaire (PELAS) – Cadre épistémologique, didactique et méthodologique

Complete list of metadata

https://hal-univ-artois.archives-ouvertes.fr/hal-03174263
Contributor : Youssef Tefat Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, March 19, 2021 - 9:23:35 AM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 6:21:23 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-03174263, version 1

Citation

Isabelle de Peretti, Sylviane Ahr. Pratiques effectives de la lecture analytique dans le secondaire (PELAS) – Cadre épistémologique, didactique et méthodologique. Approches analytiques de la littérature dans le secondaire à l'heure du renouvellement des programmes, Oct 2017, Lyon, France. ⟨hal-03174263⟩

Share

Metrics

Record views

17